Symptoms of Pleural Mesothelioma

Simptomet e Pleural Mesothelioma Mesothelioma Mesothelioma është një asbest lidhur natyrë malinje (kancer) Mesothelioma e cila është pothuajse gjithmonë fatal.Malignant ka origjinën nga qelizat rreshtim të dëmtimit të dhëmbëve pleural dhe peritoneal dhe cipë e zemrës dhe vaginalis membranë. Pleural Mesothelioma është varietet më të zakonshme dhe llogaritë për 70% të të gjitha rasteve dhe Mesothelioma Mesothelioma peritoneal format më e mbetur 30%. Mesothelioma Mesothelioma rreth zemrës dhe që ndikojnë në membranë vaginalis janë shumë të rralla. Kjo është për shkak të faktit se fijet e asbestit, të cilat janë shkaku kryesor i Mesothelioma, janë thithur dhe mushkëritë janë organet që janë të ekspozuar para të asbestos.Mesothelioma vjen nën kategorinë e sëmundjeve profesionale, ashtu siç ndodh zakonisht në njerëzit e ekspozuar ndaj asbest në punë, edhe pse kjo mund të ndodhë në njerëz edhe pa ndonjë histori të ekspozimit ndaj asbest. Asbest është implikuar në më shumë se 80% -90% të rasteve Mesothelioma. Aktualisht nuk ka asnjë shërim përfundimtar në dispozicion për Mesothelioma. Parashikimi i Mesothelioma peritoneal është më e keqe se Mesothelioma peritoneal. Shenjat dhe simptomat e Pleural Mesothelioma Pleural Mesothelioma Mesothelioma është commonest formë të kontabilitetit për 70% të të gjitha rasteve të Mesothelioma. Mesothelioma perokardit forma pjesë e madhe e mbetur 30% të rasteve. Pra shenja dhe simptome lidhur me këto dy sëmundje janë të radhitura më poshtë Pleural Mesothelioma simptomat më të zakonshme janë: Dhimbje kraharori Dyspnoea (vështirësi në frymëmarrje) Simptomet më lart zakonisht bashkë-ekzistojnë dhe janë të parat për të dalë. Por individi në disa raste dhurata ime me vështirësi vetëm në frymëmarrje pa asnjë dhimbje gjoksi. Disa nga simptomat vonë janë Ngjirurit e zërit të zë Dysphagia (vështirësi në gllabërim) Prania e simptomave vonë zakonisht nënkupton sëmundje është në një fazë të mëvonshme dhe kjo është një shenjë e keqe. Simptoma të tjera më pak të zakonshme janë: Humbje Pesha Djersitje Masë kraharori mur Këto simptoma nuk janë të plota, por janë ato më të hasen. Pleural Mesothelioma mund të shkaktojnë simptome të tjera për shkak të zgjerimit të sëmundjes për rreth strukturave si zemrës, enët e mëdha në gjoks.

0 Kemto Ketu:

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info