Lung Cancer Defined

Mushkërive Kanceri i Përcaktuar Trupi është i përbërë nga lloje të shumta dhe lloje të qelizave. Qeliza rriten normalisht dhe ndajnë. Ata prodhojnë qelizat e më shumë si nevojë e trupit tonë qëndron në mënyrë të shëndetshme dhe të mund të funksionojë. Mirëpo ndonjëherë ky proces shkon keq dhe formimin e qelizave abnormale të bëhet më shumë qeliza. Shumë në një mënyrë të pakontrolluar. Këto qeliza formojnë një masë e ind quhet tumor. Këto mund të tumoreve jo kanceroze mirë () ose (kancerogjene malinje). Kanceri i mushkërive ndodh kur një format tumor në indet e mushkërive. Kanceri i mushkërive është kanceri kryesor duke shkaktuar vdekje në vitin 2008. Midis burrave dhe grave në SHBA rreth 215, 000 raste të kancerit në mushkëri vetëm. Kjo ndodh më shpesh në mes moshave 55-65. Më shumë në meshkuj se në femra. Ka 2 lloje kryesore. Jo-qeliza qeliza të vogla dhe të vogla. Çdo lloj rritet dhe përhapet dhe është ndryshe të trajtohen ndryshe gjithashtu. Jo i vogël është më e zakonshme e dy. Kanceri i qelizave te vogla quhet edhe kancer tërshërë qelizë. Ajo rritet më shpejt, dhe ka gjasa që të përhapet në organe të tjera në trup. Ajo mund të përhapet në nyjet limfatike apo indet e tjera në gjoks, duke përfshirë aty ku është krijuar. Organet e ajo do të përhapet në të kockat, truri, ose të mëlçisë. Kur ajo përhapet nga të mushkërive të trurit është quajtur ato "të kancerit të mushkërive metastatic" nuk kancer të trurit. Ndonjëherë është e thirrur nga doktorët e një "sëmundje e largët". Kanceri i mushkërive do të ndodhë më pak pa duhan. Lajm i mirë është më shumë njerëz janë të ndalohet pirja e duhanit. Studimet tregojnë në vitin 1965, 42% e të gjithë të rriturit janë duhanpirës. Tani, në 2008 vetëm 21% nuk pijnë duhan. Kjo ka treguar një rënie të madhe të vdekjeve nga kanceri në meshkuj, kryesisht për shkak se ata nuk pi duhan. Lajm i keq është se këto norma në rënie e duhanpirësve kanë ndalur në rënie këto vitet e fundit të fundit. Rritur duhanpirësit e rinj janë rritur në 1990 deri në 73%. Disa rënies është shfaqur në vitet e fundit. Më shumë gra po kjo sëmundje shumë se kurrë më parë dhe po vdesin nga ajo! Shumica e programeve të arsimit të pirjes së duhanit përqëndrohet tani në gratë dhe të rinjtë për njerëzit që pinë duhan. Dytë tymi dorë është përgjegjës për një numër të madh të vdekjeve nga kanceri në SHBA çdo vit. Megjithatë, pirja e duhanit e cigareve është shkaku kryesor i kancerit të mushkërive, 90% e njerëzve kanë zhvilluar këtë sepse ata tym cigare. Nëse pini duhan ju jeni në një rrezik shumë më të madh se ata që nuk tymosur. Për të ndaluar vetëm në masë të madhe zvogëlon rreziqet tuaj, dhe pasi të keni të ndaluar rrezikun bie me 90%! Dhjetë vjet pas ju lë rrezik bie me 50%. Kjo nuk do të thotë se rreziku është eliminuar. Puro dhe tubo gjithashtu janë një rrezik për kancer. Edhe nëse nuk thith nuk pi duhan. Ky është një rrezik i madh i gojës dhe llojet e tjera të kancerit. Gjithashtu kjo lidhet për sa kohë personi i tymosur, numri i cigare apo puro në ditë dhe si thellësisht thithur pi duhan. Ka studime për kërkim të mënyrave për shërim të kancerit të mushkërive. Një person duhet të lënë. Kjo nuk është tepër vonë! Think about it!

0 Kemto Ketu:

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info