Mesothelioma Cancer - The Fear Factor

Mesothelioma Cancer - Frika Faktori Faktorët e mëposhtëm tregojnë natyrën e tmerrshme e sëmundjes. Ekspozimi ndaj grimcave asbest çon në një sëmundje dreaded quajtur Mesothelioma. Kjo është një formë e kancerit të prek mushkëritë, barku dhe zemrën. Kjo është një sëmundje fatale dhe nuk ka shërim deri tani. Aspekti më prekës i sëmundjes është koha hendeku midis ekspozimit ndaj asbestit dhe fillimin e Mesothelioma e cila është aq e gjatë në 20 deri 30 vjet. Nga koha viktimat zhvilluar simptomat e kollitjes deri gjakut, frymëmarrje e trazuar, është i gabuar shpesh për pneumoni. Vetëm një mjek ekspert trajtimin e kancerit do të jetë në gjendje të identifikojnë sëmundjen. Faktorët të tilla si kohëzgjatja e ekspozimit, intensiteti i asbestit grimcave të ekspozuar ndaj, forma, përmasat dhe elementet kimike e deng e fibrave të përcaktojë nivelin e dëmit të shkaktuar nga këto fibrave në trupin e viktimës. Gjatë këtyre grimcave të mbetet në rajon alveolar më shumë toksike të bëhet, më të gjerë thithur grimcat më pak dëm. Njerëzit në vendet e punës domethënë shipyards, vendet e ndërtimit, minierat dhe impiantet e prodhimit janë të ekspozuar normalisht të grimcave asbest për një periudhë më të gjatë kohore dhe janë kështu të prirur për shanset më të madh të shfaqjes së Mesothelioma. Fillimisht kur aktivitetet e minierave, ku ka filluar, nuk pati raportime për vdekje. Pak dekada më vonë aq sa u raportuan 85 vdekje, ekspozimi shkak rrënjë të asbest. Ekspozimit të mesëm ose të tërthortë ndaj këtyre grimcave ndodh kur punonjësi kryer grimcave asbest në rrobat e tyre dhe ka shumë raste kur nëna dhe fëmijët ishin shumë të keq të prekur nga ky kancer. Ndërsa arsyeja kryesore prapa kontraktuese Mesothelioma ekspozimit që të asbest, njerëzit që përdorin duhan apo cigare duhan të dyfishtë rrezikun e tyre të kontraktuese kancer Mesothelioma.

0 Kemto Ketu:

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info