Alarming Mesothelioma Statistics For You to Know

Alarmues Mesothelioma Statistics për ju të dini -Mesothelioma nuk është një sëmundje shumë e zakonshme me rreth 2000-3000 raste të reja parë në SHBA çdo vit. -Ka pasur një rritje graduale në numrin e rasteve të viktimave të Mesothelioma diagnostikuar rishtazi në Shtetet e Bashkuara nga 1970 në 1990, pasi që numri u bë mjaft konstante. Pas vitit 2000 dhe më tej numri i tyre ka gjasa qenë në rënie. -Mesothelioma është më shpesh në meshkujt. Ai është katër herë më i thjeshtë në meshkuj se në femra. -Numri i rasteve të reja Mesothelioma është ende në rritje në vendet evropiane. -Mesothelioma zakonisht prek njerëzit mbi moshën 55 vjeç, është shumë e rrallë për të gjetur Mesothelioma në njerëz nën moshën 55 vjet dhe incidenca rritet me moshën e saj, rreth 90% e njerëzve të diagnostikuar me Mesothelioma janë mbi moshën 65 vjeç. -Ky kancer është i thjeshtë në Caucasians dhe Hispanics se në afrikano amerikanë ose në amerikanët aziatike. -Jetëgjatësi të thotë të viktimave të këtij kanceri vdekjeprurës është katër deri te eighteen muaj. Rreth nëntë te dhjetë përqind e viktimave Mesothelioma jetojnë deri në pesë vjet pas diagnozës. Jetëgjatësi të rasteve individuale të varet nga shumë faktorë duke përfshirë fazë dhe shkallë të përhapjes së tumorit në diagnozën, mosha e viktimës në diagnostikimin, gjendjen e përgjithshme shëndetësore, si dhe disa faktorë të tjerë. -Ai është megjithatë e rëndësishme të theksohet se shumica e këtyre të dhënave mbijetesës janë mbledhur nga pacientëve të diagnostikuar dhe trajtuar vjet më parë, ajo ka shumë të ngjarë që këto shifra mund të ketë përmirësuar deri tani me më shumë viktima që jetojnë më pas diagnozës. -Së fundi është e rëndësishme të theksohet gjithashtu se këto shifra janë vetëm një udhërrëfyes dhe ata nuk përcaktojnë rezultatet tuaj të sëmundjes. Kështu që shumë faktorë të tjerë individualë të vijnë për të luajtur, për të përcaktuar vetë përfundimin tuaj aktuale, ju duhet të diskutojë me oncologist tuaj të dinë sa më të mirë këto figura të aplikohen për ju.

0 Kemto Ketu:

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info